SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gerber Kuchnia Polska: Domowe smaki dla najmłodszych

W prasie startuje kampania reklamowa przeznaczonych dla niemowląt posiłków Gerber Kuchnia Polska (Nestlé Polska). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Domowe smaki dla najmłodszych” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.

Reklamy posiłków Gerber Kuchnia Polska są oparte na elementach takich jak kuchenny kredens, obrusik w kratkę oraz naczynia leżące na półkach. Ma to podkreślać tradycyjny, domowy charakter tych produktów.


 

Kampania obejmuje niestandardowe formaty reklamowe w magazynach parentingowych. Reklamy przygotowała agencja Legend Group, a za zakup i zaplanowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC

Dołącz do dyskusji: Gerber Kuchnia Polska: Domowe smaki dla najmłodszych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl