SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta.pl rozwija e-commerce i otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living

Gazeta.pl (Agora) umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne. Teraz portal zaprasza miłośników designu i wystroju wnętrz do marketplace'u Cztery Kąty, czyli na platformę pełną zakupowych inspiracji. Jej użytkownicy mogą skorzystać z przydatnych informacji związanych z urządzaniem mieszkań i domów, dobrym designem czy estetyką wnętrz, a dzięki intuicyjnej ścieżce zakupowej w prosty sposób kupią produkty prezentowane przez partnerów serwisu.

„Mamy doświadczenie w tworzeniu prężnie działających systemów wspierających sprzedaż naszych partnerów, które zdobyliśmy, z powodzeniem rozwijając Avanti24.pl. Teraz chcemy wykorzystać je także we współpracy z branżą wnętrzarską. Marketplace Cztery Kąty to miejsce atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platforma to gwarancja jakościowych i inspirujących treści oraz prosta ścieżka zakupowa, a dla drugich – efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług” – mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl.

Jak zaznacza Agora marka Cztery Kąty od lat inspiruje i pokazuje, jak pięknie urządzić dom oraz ogród. W ramach nowopowstałego marketplace'u Cztery Kąty dostarcza czytelnikom wartościowe treści wnętrzarskie tworzone przez zespół doświadczonych autorów zajmujących się tematyką home&design, a jednocześnie w atrakcyjny sposób eksponuje produkty ze sklepów partnerów serwisu.

Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe – zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.

W marcu Gazeta.pl miała 14,6 mln użytkowników (49,22 proc. zasięgu), którzy spędzali na jej stronach średnio 26 minut i 49 sekund (dane Mediapanel).


 

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl rozwija e-commerce i otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl