Gąsiewska, Halejcio, Gessler i inni w serialu promującym piwo
Wiktoria Gąsiewska, Klaudia Halejcio, Jasper Sołtysiewicz, Katarzyna Chojnacka, Maurycy Popiel, Mateusz Socha i Magda Gessler pojawią się w serialu marki Somersby "Pszczoły poza zasięgiem", emitowanym na kanale YouTube. Za koncept kreatywny, strategię i produkcję oraz zakup mediów w całości odpowiadają agencje z grupy dentsu Polska.
Akcja serialu toczy się w strefie Beefriendly Somersby Zone, gdzie młode pszczoły z generacji Z mogą odpocząć od ciągłego bycia online. To "wSPAniałe" miejsce, gdzie nie ma zasięgu, powiadomień, ani deadlajnów – wszystko odbywa się w trybie offline. Bohaterowie mają szansę na inspirujący odpoczynek od Internetu i zdrowy powrót do natury.
“Pszczoły poza zasięgiem”
"Pszczoły poza zasięgiem" nie tylko bawią, ale także edukują na temat ochrony pszczół i wyzwań, przed którymi stoją te ważne dla ekosystemu zapylacze. Bohaterowie nawiązują do działań i aktywności środowiskowych marki Somersby.
– Po raz kolejny Somersby gwarantuje widzom i konsumentom wyjątkowe doświadczenie obcowania z marką, stworzone w formacie, jakiego w kategorii piwo jeszcze nie było. Na wesoło i z przymrużeniem oka mówimy o codzienności Zetek, ale poruszamy też realne problemy pszczelego i ludzkiego świata. Chcemy w przystępny i atrakcyjny sposób zwrócić uwagę na ważny środowiskowo aspekt, jakim są zapylacze. Jako Somersby już po raz kolejny wspieramy owady zapylające i jesteśmy dumni, że takimi działaniami możemy zainteresować konsumentów – mówi Patrycja Skierska, marketing manager Carlsberg Polska.
Serial "Pszczoły poza zasięgiem" składa się z 10 odcinków, które można oglądać na kanale YouTube, wkrótce także w telewizji.
Za całość projektu odpowiada grupa dentsu Polska, za strategię mediową agencja iProspect (dentsu Polska), za produkcję PropellerFilm, a proces kreatywny i produkcję koordynuje Red8 Advertising.
Dołącz do dyskusji: Gąsiewska, Halejcio, Gessler i inni w serialu promującym piwo