Fundusz Hipoteczny Dom reklamuje dożywotnią rentę (wideo)
Trwa kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego Dom skierowana do osób starszych. Akcję – reklamującą dożywotnią rentę hipoteczną – przygotowały firmy Mi Polska, Szwejkowski i Maxus.
Kampania Funduszu Hipotecznego Dom reklamuje oferowaną przez niego starszym osobom dożywotnią rentę. Świadczenie jest oparte na odwróconej hipotece – korzystająca z niego osoba przekazuje wcześniej funduszowi prawdo do posiadanej przez siebie nieruchomości.
Poszczególne spoty i layouty podkreślają głównie niezależność finansową, którą daje seniorom dożywotnia renta hipoteczna. Grupą docelową kampanii są osoby powyżej 60. roku życia, mieszkające przede wszystkim w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Akcja od 5 stycznia obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, TVN, TVN7, TVP Info, TV4, Superstacja, BBC Knowledge, Puls, Ale Kino), prasę (tygodniki opinii, magazyny regionalne i kolorowe) oraz internet. Kreację kampanii – zaplanowanej co najmniej do końca stycznia – przygotowały agencje Mi Polska (telewizja) i Szwejkowski (prasa i internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Fundusz Hipoteczny Dom reklamuje dożywotnią rentę (wideo)
Grabież osób starszych i ich potomstwa!!!
A spadkobiercy? Niech sami się dorabiają! Z rodziną najlepiej na zdjęciu.
Przecież nikt chyba nie sądzi, że FHD jest organizacją non profit? Oczywiście, że chcą zarobić ale patrząc na nędzne życie niektórych emerytów liczy się każda złotówka więcej do emerytury.
Podstawowa zasada to czytać umowy a jak się ich nie rozumie to należy odwiedzić prawnika.
http://dobry-fundusz.blogspot.com