Fundacja Rak’n’Roll promuje „Dzień na U”, w spocie Justyna Święs (wideo)
Ruszyła kampania „Dzień na U”, w której Fundacja Rak’n’Roll wspólnie z Fundacją Avon zachęca kobiety do corocznego badania USG piersi. Jedną z bohaterek spotu, przygotowanego przez DDB Warszawa i Papaya Films, jest piosenkarka Justyna Święs z The Dumplings.
Justyna Święs jest narratorką spotu przedstawiającego codziennie życie kilku kobiet. Piosenkarka z powodu badań lekarskich nie pojawia się na koncercie, a zastępujący ją Andrzej Smolik wyjaśnia publiczności powód jej nieobecności.
Kampania zachęca kobiety do wykonywania co roku profilaktycznego badania USG piersi. - Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut - podkreśla Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.
W ramach akcji Avon dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi, można umówić się na nie w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką w całej Polsce. Lista tych placówek jest dostępna w serwisie Dziennau.pl.
W kampanię zaangażowały się też ambasadorki akcji „Avon kontra rak piersi”. W poniedziałek Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak i Małgorzata Rozenek-Majdan zniknęły ze swoich kanałów social mediowych. Ma to podkreślać, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie, a na dbanie o nie zawsze należy znaleźć czas.
Wszystkie internautki za pomocą specjalnego filtra „Dzień na U” mogą zmienić swoje zdjęcia profilowe na Facebooku i Instagramie. Partnerem kampanii jest portal Onet.
Spot z udziałem Justyny Święs nakręcił Michał Dymek, a wyreżyserowała Karolina Lewicka. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a kreacją całej kampanii - agencja DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Rak’n’Roll promuje „Dzień na U”, w spocie Justyna Święs (wideo)