SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu

Firma e-mail marketingowa FreshMail stworzyła nową wersję swojego systemu - FreshMail v 4.2.

Wśród nowych funkcjonalności wprowadzonych do FreshMail v 4.2 jest m.in. wzbogacony Spam test, który umożliwia sprawdzenie czy popularne filtry antyspamowe nie zakwalifikują danej kampanii e-mail marketingowej jako niechcianą pocztę. W nowej wersji systemu użytkownicy mogą sprawdzić swoją kampanię dla kolejnych skrzynek pocztowych: Poczta Onet.pl, Poczta o2.pl oraz GaduGadu -  co w sumie daje możliwość testu w 8 systemach antyspamowych.

FreshMail zintegrował dostępne w systemie "Raporty z kampanii" z Google Analytics. Pozwala to na analizę efektów w jednym oknie przeglądarki, bez konieczności przelogowywania się pomiędzy FreshMailem a Google Analytics.

Nowa wersja systemu została także wzbogacona o nowe metody targetowania wysyłek. Od teraz można geotargetować wysyłki na podstawie kodów pocztowych. Dodatkowo system automatycznie dzieli bazę subskrybentów ze względu na płeć.

Dołącz do dyskusji: FreshMail udostępnia nową wersję swojego systemu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl