Fortuna reklamuje 100% soki bez cukru (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Fortuny promująca nową ofertę soków - 100% bez dosypywania cukru. Utrzymana w zabawnej konwencji akcja obejmuje telewizję, prasę, internet i promocję w punktach sprzedaży.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Fortuny to drugi etap akcji promującej nową ofertę 100-procentowych soków tej marki niezawierających cukru. Kreacja spotu telewizyjnego utrzymana jest w zabawnej konwencji opartej za sloganie "W naturze owoce nie łączą się z białym cukrem". W reklamie występuje animowana antonówka, ponieważ sok Fortuny o tym właśnie smaku jako pierwszy na rynku nie zawiera cukru.
Kampania prowadzona pod hasłem "Na 100% sok. Bez dosypywania cukru" obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7 i kanały tematyczne), prasę (magazyny opinii, lifestyle'owe, poradnikowe, parentingowe, zdrowotne, handlowe i TV-guidy) i internet (banery w skierowanych do kobiet serwisach poświęconych zdrowiu takich jak Polki.pl, Onet - Kobieta i Zdrowie, w Gadu-Gadu i portalu Gazeta.pl; linki sponsorowane w wyszukiwarce Google i największych portalach). Akcji w mediach towarzyszy promocja w punktach sprzedaży (materiały POSM), działania public relations oraz partnerstwo z programem "Wiem, co wybieram".
Kreację kampanii przygotowała agencja RED8 Communications Group, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a za PR odpowiada agencja Rc2.
Dołącz do dyskusji: Fortuna reklamuje 100% soki bez cukru (wideo)