SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fortis w telewizji

Nowa kampania reklamowa Fortis obejmuje swoim zasięgiem najważniejsze tytuły prasowe, radiowe, telewizyjne. Jej elementem jest m.in. konkurs dla przedsiębiorstw oraz cykl seminariów dla firm.

Bezpośrednią grupą docelową kampanii są firmy z rocznymi obrotami przekraczającymi 500 tys. PLN.

- Nasi doradcy od lat współpracują z małymi i średnimi firmami; mamy duże doświadczenie w realizowaniu projektów z dofinansowaniem ze środków unijnych. Jeden z takich projektów jest właśnie motywem przewodnim naszej kampanii reklamowej. Jej bohaterem jest nasz klient, pomysłodawca pierwszego polskiego kombajnu do zbioru malin. Pomysł ten został zrealizowany dzięki dotacjom z UE i współpracy z nami - mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej.

Fortis przypomina, że w całym procesie pozyskiwania dotacji ważna jest rola (również ta doradcza) banku.

- Promesa, którą bank wystawia firmie jest potwierdzeniem, że przedsiębiorca ma już zapewnione źródła finansowania swojego projektu. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że mamy do dyspozycji ponad 67 mld euro z funduszy unijnych, z czego znaczna część przeznaczona jest dla polskich firm - dodaje Katarzyna Wojniak.

Kampania reklamowa banku potrwa do 23 marca. Będzie obecna w telewizji (TVN, TVN 24, TVN CNBC, TV Biznes i POLSAT), radio (PIN, TOK oraz PR3). Nowym reklamom będą mieli okazję się przyjrzeć czytelnicy: Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu, Gazety Prawnej. Kredytowi pod dotacje została poświęcona specjalna strona internetowa (www.fortisbank.com.pl/dotacje); o kampanii będą przypominały także bannery reklamowe m.in. na: Money.pl, Bankier.pl, Infor.pl, Parkiet.com.

Elementem kampanii jest również konkurs "W Unii z Fortis Bankiem". Przedsiębiorcy, którzy wezmą w nim udział i wykażą się kreatywnością - stworzą hasło nawiązujące do roli banku w ich staraniach o dotacje - mają szanse wygrać 10 000 PLN na przygotowanie wniosku o dotację i biznesplanu.

Równolegle z kampanią rusza projekt edukacyjny "W Unii z Fortis Bankiem" dla przedsiębiorców. Składa się na niego cykl 19 seminariów na terenie całej Polski, w trakcie których przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się m.in. jak prawidłowo rozliczać projekty, jakie projekty będą finansowane w pierwszej kolejności, co powinni zwrócić szczególną uwagę. W seminariach udział wezmą nie tylko eksperci Fortis Banku, ale też przedstawiciele samorządów, Urzędów Marszałkowskich i Regionalnych Instytucji Finansujących. Partnerem spotkań jest Gazeta Prawna.

Dołącz do dyskusji: Fortis w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl