Magazyn "Focus" i serwis Focus.pl startują z podcastami. Prowadzącymi Agnieszka Wirtwein-Przerwa i Bartosz Młynarski
Od 15 lipca br. magazyn "Focus" oraz Focus.pl ruszają z cyklem podcastów "Focus On", prowadzonym przez Agnieszka Wirtwein-Przerwa i Bartosza Młynarskiego z Teatru Komediowego "Klancyk" oraz drugim – o temacie numeru, który poprowadzi Jan Stradowski.
Od poniedziałku, 15 lipca br. pod marką Focusa (Burda Media Polska) pod adresem focus.pl/podcasty oraz na platformach Spotify i YouTube ruszą dwa cykle podcastów. Pierwszy z nich, "Focus On" będzie prowadzony przez szefową portalu Focus.pl, Agnieszkę Wirtwein-Przerwę we współpracy z Bartoszem Młynarskim z Teatru Komediowego "Klancyk", a tematem premierowego odcinka będzie "Czy można uzależnić się od marihuany".
- Po udanym relaunchu serwisu Focus.pl, który zwiększył jego zasięg trzykrotnie, podcasty są dla nas naturalnym krokiem rozwoju. Na co dzień zgłębiamy fascynujący świat nauki i współpracujemy z ciekawymi ludźmi, m.in. z Łukaszem Orbitowskim, Jakubem Żulczykiem, a teraz z także z Bartoszem Młynarskim. Myślę, że ta kombinacja w formie audio przypadnie do gustu naszym odbiorcom - uzasadnia Agnieszka Wirtwein-Przerwa, product owner Focus.pl.
Z kolei drugi cykl podcastów będzie prowadzony przez Jana Stradowskiego, szefa działu Nauka "Focusa", który będzie w nim rozmawiać o aktualnych tematach z okładki magazynu. Tematem premierowego odcinka będzie "Siła lenistwa".
- Podcasty to uzupełnienie dotychczasowych działań i konsekwentna realizacja strategii 360 stopni wokół marki Focus. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników i czytelników, którzy poszukują wiarygodnego i sprawdzonego źródła wiedzy, dając im szereg dodatkowego i pogłębionego kontentu przygotowanego przez dziennikarzy Focusa oraz ekspertów z różnych dziedzin nauki. Poprzez dostępność nowych jakościowych produktów i formatów, chcemy budować zaangażowanie czytelników na focus.pl - komentuje Olga Sztąberska, senior business manager grupy Travel & Science.
W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.
Burda International Poland działa w naszym kraju od ponad 25 lat, w swoim portfolio ma ponad 60 produktów, w tym magazyny i portale.
Dołącz do dyskusji: Magazyn "Focus" i serwis Focus.pl startują z podcastami. Prowadzącymi Agnieszka Wirtwein-Przerwa i Bartosz Młynarski