Firma na wysokich obrotach promuje ofertę proFirma Nova w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska zaczął kampanię reklamową taryfy proFirma Nova skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Przygotowaniem i realizacją akcji zajmują się agencje Bridge2Fun, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Blueberry i G7.
Reklamy podkreślają, że w ramach taryfy proFirma Nova przy abonamencie wynoszącym 119,99 zł można korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci oraz pakietu 10 GB internetu. Ponadto dostępne są darmowe minuty na połączenia wychodzące (można je wymienić na SMS-y) do innych krajów Unii Europejskiej oraz smartfon Samsung Galaxy S6 za złotówkę.
Jednocześnie znów emitowany jest spot z Tomaszem Kotem jako mechanikiem informujący o nowym standardzie obsługi klientów biznesowych w T-Mobile.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. portale społecznościowe, serwisy VoD), na oudtoorze (nośniki wielkoformatowe) oraz w salonach sprzedaży T-Mobile Polska.
30-sekundowy spot wizerunkowy przygotowała agencja Bridge2Fun, 15-sekundową reklamę produktową - agencja Leo Burnett, a materiały BTL - agencja G7. Za planowanie i zakup mediów oraz reklamy w internecie odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group, a za aktywności w social meia - agencja Blueberry.
Dołącz do dyskusji: Firma na wysokich obrotach promuje ofertę proFirma Nova w T-Mobile (wideo)