„Familia” reklamuje odwróconą hipotekę dla emerytów (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa tzw. odwróconej hipoteki oferowanej przez Fundusz Hipoteczny „Familia”. Akcję przygotowały firmy Pełka Creatives i BrandConnection.
Kampania odwróconej hipoteki w Funduszu Hipotecznym „Familia” informuje, że może z niej skorzystać każda osoba mająca powyżej 65 lat, która przeniesie na rzecz funduszu prawo własności należącego do niej mieszkania. W zamian będzie otrzymywać dożywotnią rentę - której wysokość zależy od wieku danej osoby i wyceny posiadanej przez nią nieruchomości - a także bezpłatny pakiet usług medycznych assistance i porad prawnych.
Przekaz reklamowy podkreśla, że oferta ta jest najlepsza dla emerytów niezadowolonych z wysokości swoich świadczeń. Twarzą kampanii jest aktor Roch Siemianowski.
W ramach akcji 20-sekundowy spot od 4 lipca jest emitowany w TVP Info, TVP Warszawa i Superstacji. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Pełka Creatives, która zdobyła to zlecenie w przetargu. Ponadto Pełka Creatives wspólnie z domem mediowym BrandConnection zaplanowała i kupiła media na potrzeby akcji.
Dołącz do dyskusji: „Familia” reklamuje odwróconą hipotekę dla emerytów (wideo)