SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w zeszłym roku był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 258 370 egz. W porównaniu do 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,06 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,84 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 127 748 egz., notując spadek o 6,90 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu - o 21,78 proc. i wyniosła 75 051 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,65 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w 2017 roku, wszystkie dzienniki na minusie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nissin
W Wyborczej bardzo duży odsetek prenumerat-ciekawe ile przypada na instytucje typu samorządy.Jeżeli PIS osiągnie w wyborach samorządowych wynik na poziomie 40 % to coś czuje że lament redaktora Michnika będzie równie donośny jak po wyborach parlamentarnych.
0 0
odpowiedź
User
Szary Polak
„A najwięcej straciła Wyborcza”. Od roku czytam tę frazę. Zamiast robić normalną, ciekawą gazetę, z oddzielonymi komentarzami i czystą informacją, dostajemy agitprop naindyczonych fanatyków. To i tak cud, że aż tylu to kupuje. Niestety, to w zasadzie uwaga do wszystkich gazet w większym lub mniejszym stopniu. Dziennikarzom się wydaje, że są od „kształtowania opinii”, gdy powinni informować. Dziękuję, wolę Internet.
0 0
odpowiedź
User
Star
GW nawet sprzedaż kamienic nie pomoże, Zarząd Agory powinien przeciąć ten wrzód i zamknąć redakcję, inaczej będzie ciągnęła całą grupę na dno.
0 0
odpowiedź