Facebook testuje nowy sposób wyświetlania wideo, filmy obok News Feeda
Facebook rozpoczął próby nowego sposobu prezentowania treści wideo. Użytkownicy będą mogli oglądać wybrany film i jednocześnie śledzić zawartość swojego profilu.
Na razie nowa funkcja została udostępniona w ramach testów jedynie wybranej grupie użytkowników.
W opcjach odtwarzania wideo pojawia się nowy przycisk, który pozwala na wydzielenie pliku wideo z News Feeda, w którym został opublikowany. Domyślnie okno z filmem jest umieszczone w lewym dolnym rogu aplikacji. Podczas odtwarzania wideo użytkownik może jednocześnie śledzić zawartość swojego profilu przesuwając ją za pomocą myszki.
Dodatkową funkcjonalnością nowego rozwiązania jest możliwość przeniesienia okna z uruchomionym filmem w dowolne inne miejsce aplikacji. Mankamentem może być natomiast fakt, że wideo znika w momencie, gdy użytkownik przechodzi w serwisie na inną stronę niż jego własny profil.
Na razie nie wiadomo kiedy Facebook udostępni testowaną funkcję dla wszystkich użytkowników serwisu.
Na koniec marca br. Facebook miał 1,44 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,25 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 581 mln tylko w ten sposób (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Facebook testuje nowy sposób wyświetlania wideo, filmy obok News Feeda