Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia
Eurosport zachęca klientów sieci Multimedia Polska do zmiany operatora. W dziewięciu regionalnych dziennikach ukazały się reklamy uderzające w trzecią co do wielkości sieć kablową w Polsce.
- Eurosport zniknął z oferty Multimedia? Szukaj u innych
operatorów kablowych oraz na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i
n. - brzmi treść płatnego ogłoszenia, które zostało opublikowane 1
i 4 lutego m.in. w "Dzienniku Bałtyckim", "Gazecie Pomorskiej",
"Gazecie Współczesnej", "Kurierze Lubelskim" i "Gazecie
Wrocławskiej".
Jakub Kwiatkowski, marketing manager Eurosportu, nie komentuje
reklamowej akcji kanału.
Przypomnijmy, że 1 lutego z oferty sieci Multimedia Polska zniknął Eurosport. Zastąpił go sportowy kanał TVP. Operator nie porozumiał się z francuskim nadawcą. Zaważyły kwestie finansowe. W obronie sieci kablowej stanął prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, który skrytykował utrzymywanie przez Eurosport, w jego opinii, zawyżonych stawek pobieranych od operatorów.
Dołącz do dyskusji: Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia