SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia

Eurosport zachęca klientów sieci Multimedia Polska do zmiany operatora. W dziewięciu regionalnych dziennikach ukazały się reklamy uderzające w trzecią co do wielkości sieć kablową w Polsce.

- Eurosport zniknął z oferty Multimedia? Szukaj u innych operatorów kablowych oraz na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i n. - brzmi treść płatnego ogłoszenia, które zostało opublikowane 1 i 4 lutego m.in. w "Dzienniku Bałtyckim", "Gazecie Pomorskiej", "Gazecie Współczesnej", "Kurierze Lubelskim" i "Gazecie Wrocławskiej".

Jakub Kwiatkowski, marketing manager Eurosportu, nie komentuje reklamowej akcji kanału.

Przypomnijmy, że 1 lutego z oferty sieci Multimedia Polska zniknął Eurosport. Zastąpił go sportowy kanał TVP. Operator nie porozumiał się z francuskim nadawcą. Zaważyły kwestie finansowe. W obronie sieci kablowej stanął prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, który skrytykował utrzymywanie przez Eurosport, w jego opinii, zawyżonych stawek pobieranych od operatorów.

Dołącz do dyskusji: Eurosport uderza kampanią w sieć Multimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl