Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, właśnie zaprezentował specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.
Stworzona przez zespół Eurosportu identyfikacja inspirowana się mangą, czyli japońskim stylem komiksów. Logo zawiera elementy identyfikacji wizualnej kanału, kół olimpijskich, a także logotypu igrzysk w Tokio, dzięki czemu łączy wschodnią i zachodnią kulturę, jednocześnie wprowadzając mangę w nową erę.
- Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna na Tokio 2020 nawiązując do logo Eurosportu stała się niepowtarzalnym symbolem i ukłonem w stronę japońskiej kultury, który będzie rozpoznawalny dla milionów osób śledzących igrzyska w Europie. W ciągu najbliższych 18 miesięcy fani zobaczą, jak te kreacje ożyją w kampaniach marketingowych na drodze do igrzysk olimpijskich i w ich trakcie. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dynamiczny projekt, który znakomicie oddaje naturę najważniejszej imprezy sportowej na świecie i trafia w gusta młodego pokolenia widzów - komentuje George Aivazoglou, vice president marketingu w Eurosporcie.
W czerwcu 2015 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024.
Ceremonia otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 odbędzie się w piątek 24 lipca 2020 roku, a impreza potrwa do 9 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020