Europejski budżet reklamowy Hyundaia dla M&C Saatchi
Agencja reklamowa M&C Saatchi zdobyła bez przetargu paneuropejski budżet kreatywny marki Hyundai.
Działania agencji będą obejmować rynek brytyjski, gdzie warty 12 milionów funtów budżet straciła w ostatnich dniach agencja VCCP - informuje serwis Brand Republic. Do tego dochodzą trzy inne europejskie kraje: Włochy, Czechy oraz Polska.
Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowego marki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencję Abbott Mead Vickers.BBDO.
Partnerem M&C Saatchi będzie Innocean - wewnętrzna agencja reklamowa Hyundaia. Jednak wszystkie obowiązki dotyczące kreacji, planowania i zakupu mediów spoczną na barkach M&C Saatchi.
W ubiegłym tygodniu także amerykańska filia południowokoreańskiego producenta samochodów (Hyundai Motor America) dokonała podobnej zmiany. Przeniosła ona swój kreatywny budżet z agencji Goodby, Silverstein & Partners do World Marketing Group.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet reklamowy Hyundaia dla M&C Saatchi