Europejska ekspansja Bebo
Bebo idzie w ślady Facebooka i uruchamia swój serwis w pięciu nowych wersjach językowych.
Do tej pory portal społecznościowy dostępny był tylko w dwóch językach - angielskim i polskim. Od poniedziałku do wyboru jest również wersja francuska, niemiecka, włoska, hiszpańska oraz holenderska.
Dla porównania najpopularniejszy obecnie serwis społecznościowy na świecie Facebook dostępny jest w 40 językach. Ostatnio dodano w nim wersję arabską i hebrajską.
"Międzynarodowa ekspansja jest kluczową częścią naszej strategii rozwoju" - powiedziała Nicole Vanderbilt, wiceprezes Bebo International, dodając, że Bebo ma "bardzo ambitne plany" odnośnie rynku europejskiego.
W ubiegłym tygodniu Bebo zwiększyło również swoją obecność za oceanem, uruchamiając wersję swojego serwisu przeznaczoną dla Latynosów mieszkających w USA.
Należący do AOL portal ma ponad 22 miliony użytkowników na całym świecie, z czego blisko połowa to internauci z Wielkiej Brytanii.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Europejska ekspansja Bebo