Euro 2012 jednoczy Polsat, Radio Zet i Newsweek Polska
Telewizja Polsat, Radio Zet oraz tygodnik Newsweek Polska stworzyły konsorcjum medialne, którego celem jest monitorowanie przygotowań do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w roku 2012.
W materiałach redakcyjnych oraz na antenie radiowej i telewizyjnej będą pojawiać się informacje obrazujące postępy bądź opóźnienia w budowie stadionów i infrastruktury niezbędnej do sprawnego przeprowadzenia rozgrywek piłkarskich.
Akcji medialnej towarzyszyć będą konferencje skierowane do ekspertów, decydentów oraz firm zaangażowanych w prace przy Euro 2012. Odbywać się będą w specjalnych namiotach usytuowanych na stadionach lub placach budów obiektów sportowych.
Uzupełnienie cyklu konferencji stanowić będą punkty informacyjne w centrach miast stadionowych, w których będzie można zobaczyć makiety stadionów. Dodatkowo każde z takich miejsc wyposażone będzie w infokioski z multimedialnymi prezentacjami. Punkty informacyjne będą działać w godzinach 11-19.
Partnerami medialnymi Euromonitora są : Polsat Sport, "Forbes", "Dziennik", "Przegląd Sportowy" oraz "Fakt". Partnerami merytoryczni zaś urzędy miast stadionowych, PL.2012, Główna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Telekomunikacja Polska, SafeRoad, Polskie Koleje Państwowe oraz PKP Polskie Linie Kolejowe.
Dołącz do dyskusji: Euro 2012 jednoczy Polsat, Radio Zet i Newsweek Polska