Essence zajmie się globalną obsługą mediową Deutsche Banku
Agencja Essence, należąca do GroupM (WPP) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową Deutsche Banku. Współpraca obu firm rozpocznie się z początkiem 2022 roku.
Według agencji badawczej COMvergence Deutsche Bank wydał w zeszłym roku około 20 milionów dolarów na media.
Rozstrzygnięty właśnie przetarg mediowy jest efektem procesu konsolidacji. W jego ramach większość międzynarodowego portfela marek Deutsche Banku po raz pierwszy pod względem obsługi mediowej zostaje połączona. Marki DWS, Postbank i kilka innych będą od teraz obsługiwane globalnie przez jedną agencję - Essence.
Przetarg na jej wybór ruszył w II kwartale br. Proces przetargowy nadzorowała niezależna firma audytorska Imediag .
Wskazano, że „zindywidualizowane strategie, jakość planowania i kreatywność zademonstrowane przez Essence były szczególnie imponujące”. - Essence analizuje kampanie w oparciu o dane z punktu widzenia klienta - skaluje je i dystrybuuje wraz z globalną siecią GroupM - powiedział Tim Alexander, CMO i chief experience officer w jednostce Private Bank Deutsche Banku.
Bank dodał, że „koncentruje się na optymalnym połączeniu kanałów offline i online, które uwzględnia nowe technologie i integruje nowe formaty oraz nowe media”.
Wśród dotychczas obsługiwanych przez Essence klientów są Google, Peloton, Friday, Subway, Bandai Namco oraz Bill and Melinda Gates Foundation. Agencja zatrudnia ponad 2000 osób, jest obecna na ponad 120 rynkach, w tym we Francji, gdzie rozpoczęła działalność na początku tego tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Essence zajmie się globalną obsługą mediową Deutsche Banku