Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”
Enea unieważniła ogłoszony pół roku temu przetarg na planowanie i zakup mediów. Firma uzasadnia, że zmodyfikowała swój budżet mediowy, bo zmieniły się warunki gospodarcze i ekonomiczne.
„Przetarg został ogłoszony pół roku temu, wówczas panujące warunki gospodarcze i ekonomiczne wyznaczyły nam inne założenia budżetowe. Obecnie, musimy dostosować je do panującej sytuacji finansowej i rynkowej, a także zmienić założenia dotyczące współpracy z domem mediowym” - czytamy w komunikacie Enei. Firma dodaje, że po dostosowaniu tych kryteriów ogłosimy termin nowego przetargu.
Poprzednio Enea współpracowała z domem mediowym Mindshare. Niedawno firma zmieniła agencję reklamową, wybierając Heads Advertising w miejsce Grupy Codex (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Enea unieważnia przetarg mediowy. „Zmieniły się warunku gospodarcze i ekonomiczne”
- ano zmieniły się i to bardzo. W wyniku decyzji UOKIK Enea nie połączy się z PGE, a jak to wpływa na całą strategię komunikacji i alkoacji budżetu to chyba nie muszę dodawać. Inna sprawa, że mogli wcześniej się zdecydować, bo decyzja UOKIK jest już znana od ponad roku i wszelkie znaki na niebie i ziemi mówiły że nie ma szans na przewalczenie odwołania w sądzie. Na wyłonienie najlepszego DM też nie powinno to mieć aż takiego wpływu.