SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Enea szuka agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów

Spółka Enea rozpoczęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w obszarze marketingu sponsoringowego oraz działań eventowych. Umowę ze zwycięzcą zawrze na dwa lata

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Enea przewiduje wybór nawet trzech agencji do współpracy, z którymi będzie zawierać tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez dwa lata.

W przypadku obsługi działań eventowych do zadań wybranych firm należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji, kompleksowej organizacji i realizacji spotkań z klientami  biznesowymi (B2B), organizacja eventów skierowanych do obszarów B2C, organizacja akcji promocyjnych i ambientowych skierowanych do klientów indywidualnych (B2C) i biznesu (B2B), organizacja imprez wewnętrznych, wsparcie realizacji działań z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.

Od 30 do 50 projektów

W ciągu roku Enea angażuje się w sponsoring od 30 do 50 projektów, zarówno ogólnopolskich (10-12) jak i celowych (20-38 projektów). W ramach sponsorowanych projektów spółka realizuje działania w zakresie aktywizacji działań sponsoringowych oraz promocyjnych.

Wybrana w tym zakresie agencja będzie współpracować ze spółką przy realizacji strategii działań sponsoringowych w szczególności w zakresie sportu profesjonalnego i amatorskiego oraz kultury i sztuki, w tym w obszarze kultury masowej, a także w zakresie zaangażowania społecznego. Zajmie się organizacją działań aktywizujących sponsoring, w tym działań z obszaru społecznego zaangażowania w szczególności wydarzeń wspierających działania wizerunkowe i sprzedażowe oraz wpływających na budowę silnej marki Enea.

Enea stawia na sport

Firma współpracuje także w danym roku z co najmniej 4-6 klubami sportowymi reprezentującymi różne dyscypliny sportu oraz ligi sportowe. Dwie drużyny występują na najwyższym poziomie rozgrywek, a 2 do 4 reprezentują drugi poziom rozgrywek.  W tym roku spółka została sponsorem następujących drużyn: ENEA PTPS Piła – piłka siatkowa kobiet, Orlen Liga; ENEA AZS Poznań –  koszykówka kobiet, Basket Liga; ENEA Astoria Bydgoszcz – koszykówka mężczyzn, 1. liga; Stelmet Zielona Góra – koszykówka mężczyzn, Basket Liga i ENEA Energetyk Poznań – piłka siatkowa kobiet, 1. liga. Ponadto spółka angażuje się w sponsoring co najmniej 3-5 wydarzeń sportowych na terenie kraju. Eventy te głównie odbywają się w okresie od czerwca do sierpnia i trwają od 2 do 3 dni. W tym roku Enea była sponsorem ENEA Ironman 5150 Warsaw, ENEA Ironman 70.3 Gdynia, ENEA Bydgoszcz Triathlon i Memoriał Alfreda Smoczyka. Poza tym Enea została została sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich.

Spółka sponsoruje również Teatr Wielki w Poznaniu, Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Filharmonię Zielonogórską. Angażuje się też w festiwale muzyczne i imprezy plenerowe, takie jak m.in. Enter ENEA Festival, ENEA Spring Break oraz plenerowe widowisko Orzeł i Krzyż.

Przetarg trwa do 11 października, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 150 tys. zł wadium.

Spółka jest w trakcie przetargu na agencję wspierającą ją w działaniach ATL i BTL.

Dołącz do dyskusji: Enea szuka agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl