SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik w świątecznej kampanii przekonuje, że „najważniejsze znajdziesz w środku” (wideo)

Sieć salonów Empik rozpoczęła bożonarodzeniową, wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland.

Na potrzeby kampanii powstał 45-sek. spot reklamowy. Jego bohaterami są m.in. student, baristka, szef firmy i kierowca taksówki. Najpierw pokazano ich w codziennych, zawodowych sytuacjach.

Potem lektor zaczyna mówić: „To tylko pierwsze wrażenie. Żeby kogoś naprawdę poznać, trzeba zajrzeć do środka. Zobaczyć, co go zajmuje. W czym jest mistrzem. Z czego się śmieje, a przy czym wzrusza. Zobaczyć, co w drugiej osobie jest wyjątkowe, by potraktować ją wyjątkowo”. I dopowiada na koniec filmu: „Empik. Najważniejsze znajdziesz w środku”.

 

Kampania reklamowa jest realizowana w telewizji (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP), radiu (stacje Grupy Radiowej Agory, RMF FM, RMF Classic, Trójka, Radio ZET, Chilli ZET), kinach (Multikino, Cinema City, Helios), internecie (YouTube i Facebook), prasie oraz poprzez materiały BTL (kilka katalogów tematycznych w salonach Empik i jako inserty do gazet, plakaty, banery w witrynach). W telewizji akcja będzie podzielona na dwie odsłony: wizerunkową od 9 listopada do 18 grudnia oraz produktową od 16 listopada do 23 grudnia

Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland, spot nakręcił Kuba Kijowski, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio. Media do kampanii Empiku planuje i kupuje  dom mediowy MEC - po tym, jak w przetargu na mediową obsługę tej firmy pokonał dotychczasowego dostawcę mediów, czyli SMG.

Dołącz do dyskusji: Empik w świątecznej kampanii przekonuje, że „najważniejsze znajdziesz w środku” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tuten
Dzięki takim "reklamom" marki i usługi tracą nabywców.
odpowiedź
User
asd
żadnych zakupów w Empiku !!!
odpowiedź
User
raul23
ta reklama to coś obrzydliwego
odpowiedź