Empik w świątecznej kampanii przekonuje, że „najważniejsze znajdziesz w środku” (wideo)
Sieć salonów Empik rozpoczęła bożonarodzeniową, wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku”. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland.
Na potrzeby kampanii powstał 45-sek. spot reklamowy. Jego bohaterami są m.in. student, baristka, szef firmy i kierowca taksówki. Najpierw pokazano ich w codziennych, zawodowych sytuacjach.
Potem lektor zaczyna mówić: „To tylko pierwsze wrażenie. Żeby kogoś naprawdę poznać, trzeba zajrzeć do środka. Zobaczyć, co go zajmuje. W czym jest mistrzem. Z czego się śmieje, a przy czym wzrusza. Zobaczyć, co w drugiej osobie jest wyjątkowe, by potraktować ją wyjątkowo”. I dopowiada na koniec filmu: „Empik. Najważniejsze znajdziesz w środku”.
Kampania reklamowa jest realizowana w telewizji (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP), radiu (stacje Grupy Radiowej Agory, RMF FM, RMF Classic, Trójka, Radio ZET, Chilli ZET), kinach (Multikino, Cinema City, Helios), internecie (YouTube i Facebook), prasie oraz poprzez materiały BTL (kilka katalogów tematycznych w salonach Empik i jako inserty do gazet, plakaty, banery w witrynach). W telewizji akcja będzie podzielona na dwie odsłony: wizerunkową od 9 listopada do 18 grudnia oraz produktową od 16 listopada do 23 grudnia
Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland, spot nakręcił Kuba Kijowski, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio. Media do kampanii Empiku planuje i kupuje dom mediowy MEC - po tym, jak w przetargu na mediową obsługę tej firmy pokonał dotychczasowego dostawcę mediów, czyli SMG.
Dołącz do dyskusji: Empik w świątecznej kampanii przekonuje, że „najważniejsze znajdziesz w środku” (wideo)