EM Lab ogłosił wyniki finansowe za 2007 rok
Suma przychodów wzrosła w 2007 roku w porównaniu z rokiem 2006 o 220 proc. Zysk brutto wyniósł 1,520 mln złotych.
- Wyniki finansowe odnotowane przez EM Lab pokazują, że Spółka ma duży potencjał wzrostu. Pozyskanie kapitału z rynku NewConnect pozwoli nam rozwijać się jeszcze bardziej dynamicznie i inwestować w kapitał ludzki, własne narzędzia i akwizycje - powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu.
- EM Lab jest w szczególnym momencie swojego rozwoju. Jestem przekonany, że alternatywny rynek giełdowy jest świetnym rozwiązaniem dla tego typu spółek. Advertising Age prognozuje, że w najbliższych latach marketerzy będą dokonywać coraz większych inwestycji właśnie w ten obszar usług komunikacji marketingowej, zaraz po internecie i marketingu mobilnym, co powinno spotkać się z zainteresowaniem inwestorów - powiedział Tomasz Grzybowski, udziałowiec w EM Labie.
Agencja Marketingu Doświadczeń EM Lab należy do Grupy komunikacji marketingowej Mothership.
Dołącz do dyskusji: EM Lab ogłosił wyniki finansowe za 2007 rok