SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekrany digital signage Call2Action w ofercie Multikino Media

Do oferty reklamowej Multikino Media dołączone zostały ekrany digital signage Wait TV należące do firmy Call2Action. Wait TV to 3,9 tys. ekranów w ponad 240 lokalizacjach w całej Polsce.

- Możliwość reklamy on screen oraz off screen w kinach z naszej oferty, a zarazem dodatkowy nośnik jakim są ekrany Wait TV, zagwarantuje naszym klientom bardzo szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym - tak współpracę z Call2Action uzasadnia Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

Wait TV obejmuje 3,9 tys. ekranów w ponad 240 punktach w całej Polsce, m.in. sklepach Tesco, Alma oraz Piotr i Paweł, a od września br. - także salonach Top Press i Kolporter. Ekrany znajdują się w strefach przykasowych, a oprócz reklam emitują treści informacyjne.

W Multikino Media za sprzedaż tej oferty oraz koordynację współpracy z Call2Action odpowiedzialny będzie Łukasz Wieszczyński. Reklamy na ekrany Wait TV będą oferować również lokalni handlowcy Multikino Media.

Dołącz do dyskusji: Ekrany digital signage Call2Action w ofercie Multikino Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl