Eau Thermale Avène klientem Labconu
Labcon wygrał przetarg na komunikację marki dermokosmetycznej Eau Thermale Avène, należącej do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Agencja będzie odpowiadać za stałą obsługę PR i influencerów, realizując nową strategię marki opartą o wizerunek medyczny.
Współpraca jest wynikiem wygranej w trzyetapowym przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Asortyment marki Eau Thermale Avène obejmuje produkty do: pielęgnacji twarzy i ciała, ochrony przeciwsłonecznej i preparaty przeznaczone dla niemowląt i dzieci.
- Nawiązując współpracę z firmą Labcon będziemy koncentrować się na umocnieniu wizerunku medycznego oraz rozpoznawalności wśród pacjentów i konsumentów. Ponieważ pewność siebie jest w zdrowej skórze” - komentuje Izabella Lesieur, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Po stronie agencji działaniami dla Eau Thermale Avène zajmie się nowo utworzony zespół PR zasilany przez Magdalenę Ciesielską, PR consultant, która dołączyła do agencji w lutym 2022 roku oraz Weronikę Poskart, junior PR consultant, będąca w zespole od grudnia 2021 roku.
Zespół prowadzi Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.
Dołącz do dyskusji: Eau Thermale Avène klientem Labconu