E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"
Wystartowała kampania E.ON Polska, która uświadamia, z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.
Odbiorcy kampanii mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.
- Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, agencji, która opracowała koncept kampanii.
Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.
Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.
Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, , która w wyniku wygranego przetargu z przeprowadziła rebranding innogy w E.ON. Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.
Dołącz do dyskusji: E.ON Polska reklamuje się hasłem "Jesteśmy dla Ciebie"