„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”
W styczniu i lutym br. nadawany w TVN-ie program „Dzień dobry TVN” śledziło więcej osób niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” Dwójki. Rok wcześniej było odwrotnie.
Średnia oglądalność wydań „Dzień dobry TVN” emitowanych w dni powszednie w godz. od 8.30 do 10.55 w okresie od 4 stycznia do 5 marca br. wyniosła 683 tys. osób – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Dało to stacji 15,38 proc. udziału w grupie 4+ i 17,59 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu morning show TVN-u miał mniej widzów, bo 669 tys., ale za to nieco wyższe udziały.
Natomiast każdy odcinek „Pytania na śniadania” (emisja w TVP 2 między 8.30 a 10.50) przyciągał zimą br. przed ekrany 669 tys. oglądających i dawał stacji odpowiednio 15,09 proc. i 13,33 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program miał nieco widownię wynoszącą 682 tys. osób i wyższy udział w rynku, zarówno w grupie 4+ (15,89 proc.) jak i w 16-49 (13,53 proc.). Wtedy pod względem liczby widzów „Pytanie” wygrywało z morning show TVN-u.
Pytanie na śniadanie | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
04-01-2010 – 05-03-2010 | 669 287 | 15,09% | 13,33% |
05-01-2009 – 06-03-2009 | 682 323 | 15,89% | 13,53% |
Dzień dobry TVN – dni powszednie | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
04-01-2010 – 05-03-2010 | 683 444 | 15,38% | 17,59% |
05-01-2009 – 06-03-2009 | 669 419 | 15,54% | 17,67% |
Top 10 wydań „Pytania na śniadanie” | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
03-02-2010 | 835 466 | 17,04% |
08-02-2010 | 820 457 | 18,38% |
26-01-2010 | 807 841 | 15,74% |
12-02-2010 | 807 013 | 17,72% |
22-01-2010 | 752 273 | 15,55% |
10-02-2010 | 749 903 | 16,82% |
09-02-2010 | 738 420 | 15,79% |
15-02-2010 | 736 353 | 15,77% |
29-01-2010 | 733 671 | 15,55% |
14-01-2010 | 726 587 | 16,77% |
Top 10 wydań „Dzień dobry TVN” (dni powszednie) | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
26-01-2010 | 932 596 | 18,06% |
24-02-2010 | 862 312 | 18,30% |
10-02-2010 | 816 814 | 18,32% |
17-02-2010 | 803 865 | 17,63% |
25-01-2010 | 801 577 | 15,49% |
25-02-2010 | 757 408 | 17,55% |
26-02-2010 | 753 999 | 17,29% |
15-02-2010 | 747 739 | 16,01% |
05-03-2010 | 735 349 | 17,87% |
11-02-2010 | 734 257 | 15,84% |
Nieco w dół poszła też oglądalność weekendowych wydań „Dzień dobry TVN”, które w styczniu i lutym br. oglądało przeciętnie 1,13 mln widzów, zaś rok wcześniej – 1,16 mln. Udział programu też spadł – w 4+ z 16,24 proc. do 15,22 proc., a w 16-49 – z 18,76 proc. do 17,60 proc.
Dzień dobry TVN – weekendy | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
02-01-2010 – 07-03-2010 | 1 125 110 | 15,22% | 17,60% |
03-01-2009 – 08-03-2009 | 1 155 745 | 16,24% | 18,76% |
Wśród programów śniadaniowych zyskała nadawana w TVP 1 o 6.00 „Kawa czy herbata”? - zimą br. oglądało ją 513 tys. widzów, a rok wcześniej - 437 tys. osób. Nastąpił jednak spory spadek udziału w rynku tego magazynu, zarówno w 4+ (z 30,01 do 24,26 proc.) jak i w 16-49 (z 29,22 proc. do 20,16 proc.). Obecnie bowiem „Kawa” nadawana jest z przerwą do 8.45, zaś rok temu kończyła się już o 8.00.
Kawa czy herbata? | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Okres | AMR | SHR % | SHR % |
04-01-2010 – 05-03-2010 | 512 825 | 24,26% | 20,16% |
05-01-2009 – 06-03-2009 | 436 981 | 30,01% | 29,22% |
Top 10 wydań „Kawy czy herbaty?” | ||
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR % |
19-02-2010 | 662 161 | 26,77% |
24-02-2010 | 626 125 | 23,32% |
02-03-2010 | 586 071 | 24,83% |
03-03-2010 | 584 752 | 24,95% |
17-02-2010 | 570 657 | 25,98% |
01-03-2010 | 569 115 | 25,06% |
26-02-2010 | 557 933 | 24,34% |
09-02-2010 | 553 374 | 25,29% |
01-02-2010 | 551 128 | 25,64% |
25-02-2010 | 550 135 | 24,23% |
Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”