SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie” straciły widzów. Tylko „Nowy Dzień” na plusie

W I kwartale br. największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, tak jak „Pytanie na śniadanie”. Zyskał tylko nadawany w Polsacie „Nowy Dzień”.

Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East NewsMagdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2016 średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN”  (emisja w TVN od poniedziałku do soboty o godz. 8.00 i w niedziele o 8.30) wyniosła 544 tys. osób przy 10,99 proc. udziału w grupie 4+. Program miał o 53 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja od poniedziałku do piątku o 8.00 i w soboty o 7.30), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 391 tys. osób, co przełożyło się na 8,60 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 439 tys. widzów przy udziale wynoszącym 9,54 proc.

Trzecie miejsce zajął magazyn „Nowy dzień”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W I kwartale br. jego widownia wyniosła 278 tys. osób, a jego udział wyniósł 12,15 proc. Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 5 tys. widzów.

Również i wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należała do „Dzień dobry TVN”. W I kwartale br. ten morning-show oglądało tutaj 265 tys. osób przy udziale wynoszącym 14,69 proc. Rok wcześniej program miał o 22 tys. oglądających więcej.

Widownia „Pytania na śniadania” w tej grupie wyniosła 120 tys. osób (7,31 proc. udziału), a „Nowy dzień” w Polsacie śledziło 123 tys. osób przy 15,18 proc. udziału.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Program

Okres

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

DZIEŃ DOBRY TVN

I kwartał 2015

TVN

596 887

11,66%

286 559

15,06%

I kwartał 2016

TVN

544 084

10,99%

265 331

14,69%

 

PYTANIE NA ŚNIADANIE

I kwartał 2015

TVP2

439 210

9,54%

147 691

8,78%

I kwartał 2016

TVP2

391 110

8,60%

119 680

7,31%

 

NOWY DZIEN

I kwartał 2015

Polsat

273 123

11,06%

128 103

13,80%

I kwartał 2016

Polsat

278 201

12,15%

122 809

15,18%

 

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie” straciły widzów. Tylko „Nowy Dzień” na plusie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Dzień dobry TVN o 100 % lepszy od Pytania..
odpowiedź
User
Jurek
Dzień dobry TVN o 100 % gorszy zarówno od "Pytania na śniadanie" TVP 2 jak i "Nowy Dzień" Polsat News.
odpowiedź
User
mom
Jarek z politycznymi komentarzami zniechęca do oglądania ddtvn. Jak ktoś interesuje się polityką to włącza tvn24, a nie śniadaniówkę.
odpowiedź