Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w grupie wiekowej 15-75 lat w okresie od stycznia do września 2016 roku wyniósł 23 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 2,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Trójka z udziałem na poziomie 12,9 proc., po wzroście o 1,3 pkt. proc.
Na ostatnią lokatę podium spadło z kolei Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 2,3 pkt. proc. do 12,4 proc.
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Stacja ta zanotowała największy spadek w zestawieniu - o 3,2 pkt. proc. do 8,3 proc.
Słuchalność radia wśród dyrektorów i prezesów |
Wszyscy 15-75 |
Dynamika |
|
styczeń 2015 : wrzesień 2015 |
styczeń 2016 : wrzesień 2016 |
W pkt. proc. |
|
Radio RMF FM |
20,7% |
23,0% |
2,3% |
Trójka |
11,6% |
12,9% |
1,3% |
Radio ZET |
14,7% |
12,4% |
-2,3% |
Jedynka |
11,5% |
8,3% |
-3,2% |
ESKA |
5,8% |
5,2% |
-0,6% |
Audytorium 17 |
4,0% |
4,5% |
0,5% |
Radio TOK FM |
3,4% |
3,8% |
0,4% |
RMF MAXXX |
3,3% |
3,4% |
0,1% |
VOX |
2,7% |
3,0% |
0,3% |
Złote przeboje |
3,5% |
2,8% |
-0,7% |
Antyradio |
1,4% |
1,8% |
0,4% |
RMF Classics |
1,7% |
1,8% |
0,1% |
Radio PLUS |
1,5% |
1,4% |
-0,1% |
Radio Maryja |
1,2% |
1,1% |
-0,1% |
WAWA |
0,8% |
1,0% |
0,2% |
Radio Pogoda |
1,0% |
0,9% |
-0,1% |
Dwójka |
0,5% |
0,8% |
0,3% |
ZET GOLD |
0,5% |
0,7% |
0,2% |
Radio Muzo.fm |
0,4% |
0,6% |
0,2% |
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka |
1,3% |
0,5% |
-0,8% |
Radio ZET CHILLI |
1,0% |
0,5% |
-0,5% |
Rock Radio |
0,4% |
0,5% |
0,1% |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2016 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.
Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
Czy mówimy o fan-clubach Justina Biebera?
RMF FM to jest radio dla tych, którym jest całkowicie obojętne, czego słuchają, byleby tylko COKOLWIEK brzęczało. No, do tego to radio się nadaje. :D I tylko do tego.
Polskie Radio Jedynka - to jest prawdziwe radio dla myślących i wymagających. :) Dobra muzyka, słuchowiska, lektury, reportaże, wywiady, obszerne audycje informacyjne i publicystyczne, ciekawi goście, porady itd. Po prostu wszystko! :) I tak być powinno, bo w radiu powinno być wszystko, co najlepsze, a nie tylko denna muzyka i wielkie kumulacje. :D Kocham moją Jedyneczkę i nienawidzę RMF FM! :twisted: