Dwie trzecie pasażerów metra ogląda CityINFOtv
67 proc. pasażerów warszawskiego metra deklaruje, że oglądainformacje wyświetlane w CityINFOtv. Ekrany w wagonach kojarzynatomiast 93 proc. respondentów.
Oglądanie informacji wyświetlanych w CityINFOtv to najczęstszaaktywność pasażerów warszawskiego metra - deklaruje ją 67 proc. znich, podczas gdy 41 proc. przyznaje, że czyta wtedy prasę. Z koleiekrany w wagonach zauważyło w ogóle 93 proc. respondentów. -Badanie potwierdza, że CityINFOtv to znane i lubiane medium, któreprzyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, ale przedewszystkim budzi ich zaangażowanie - komentuje Arkadiusz Gawlak,dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS.
Ankieta na temat znajomości CityINFOtv została przeprowadzonaośrodek badawczy Mareco. Badanie w metrze objęło 7 i 8 maja 300respondentów
Dołącz do dyskusji: Dwie trzecie pasażerów metra ogląda CityINFOtv