Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 217 268 egz. i w porównaniu do października 2014 roku zmalała o 21,44 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 30,53 proc. do 183 712 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 97 157 egz., po stracie o 35,88 proc. - największej w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 89 336 egz., po spadku o 24,61 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 301 405 | 217 268 | 217 268 | 379 700 | 276 546 | 276 546 |
Tina | 287 453 | 183 712 | 183 712 | 373 190 | 264 455 | 264 455 |
Pani Domu | 152 949 | 97 248 | 97 157 | 227 100 | 151 617 | 151 526 |
Naj | 179 371 | 89 336 | 89 336 | 174 974 | 118 501 | 118 501 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 12,63 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 301 405 | 217 268 | 217 268 | 317 873 | 232 037 | 232 037 |
Tina | 287 453 | 183 712 | 183 712 | 291 636 | 185 466 | 185 466 |
Pani Domu | 152 949 | 97 248 | 97 157 | 158 040 | 98 578 | 98 487 |
Naj | 179 371 | 89 336 | 89 336 | 179 942 | 102 254 | 102 254 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.