Drwal, fryzjer i łowiczanki reklamują Star Chips Grubo Ciachane (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca markę Star Chips Grubo Ciachane. Akcja w żartobliwym stylu podkreśla grubość tych chipsów.
Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca markę Star Chips Grubo Ciachane pokazuje ludzi, którzy lubią to, co grubo ciachane. W kolejnych sekwencjach 30-sekundowego spotu pojawiają się drwal, fryzjer, ludowe artystki z Koła Gospodyń Wiejskich koło Łowicza oraz rejestrujący to wszystko filmowcy. Kampania podkreśla w ten sposób najważniejszą cechę promowanych chipsów: grubość. Przekaz jest skierowany do dynamicznych osób w wieku 15-25 lat ceniących sobie wolność i niezależność
Akcja jest prowadzona w Polsacie,TV4, 4 Fun, MTV i VIVA. Strategię kampanii - zaplanowanej na kilka tygodni - i wizerunek promowanej marki przygotowała Gruppa66 Ogilvy, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Drwal, fryzjer i łowiczanki reklamują Star Chips Grubo Ciachane (wideo)
http://dobry-fryzjer.blogspot.com