SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła partnerstwo z Netflix, mające na celu umożliwienie weryfikacji mediów i maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na tej platformie. Ma zapewnić reklamodawców Netflixa, że ich reklamy wideo będą w pełni oglądane, przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic.

-W ciągu ostatniej dekady zespół Netflix wykonał niesamowitą pracę, budując jedną z najpopularniejszych usług streamingowych na świecie - mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - - Stale poszerzamy zasięg w środowiskach premium wideo i CTV, dlatego DV z radością rozszerza nasze rozwiązania weryfikacyjne third-party na platformę Netflix. Dzięki temu kampanie będą mogły spełniać kluczowe kryteria jakości, przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności dla reklamodawców.

Kilka miesięcy temu Netflix ogłosił plany wprowadzenia do swojej oferty pakietu z reklamami. DoubleVerify będzie jednym z kilku wybranych przez tę platformę dostawców usług weryfikacyjnych.

Dzięki tej współpracy reklamodawcy Netflixa będą wiedzieć, że są chronieni przed fraudami i IVT (Invalid Traffic) od przechwyconych urządzeń po manipulację botami. Dowiedzą się również, czy ich reklama ma szansę zostać zauważona, oraz jaka jest jakość jej kontaktu z odbiorcą.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z DoubleVerify - powiedział Jeremi Gorman, president of Worldwide Advertising w Netflix - Wprowadzając plan Basic with Ads - nasz nowy wsparty reklamami pakiet - zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby brandy mierzyły skuteczność swoich reklam. DoubleVerify zapewni weryfikację Viewability i weryfikację IVT, a to będzie cenne dla celów realizowanych przez marki.

DoubleVerify i Netflix będą pracować nad integracją techniczną w nadchodzących miesiącach i przewidują, że rozwiązania dotyczące Viewability i weryfikacji IVT będą dostępne dla klientów w pierwszym kwartale 2023 r., a następne w kolejności będą rozwiązania z obszarów Brand Safety i Brand Suitability.

Dołącz do dyskusji: DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl