DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix
DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła partnerstwo z Netflix, mające na celu umożliwienie weryfikacji mediów i maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na tej platformie. Ma zapewnić reklamodawców Netflixa, że ich reklamy wideo będą w pełni oglądane, przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic.
-W ciągu ostatniej dekady zespół Netflix wykonał niesamowitą pracę, budując jedną z najpopularniejszych usług streamingowych na świecie - mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - - Stale poszerzamy zasięg w środowiskach premium wideo i CTV, dlatego DV z radością rozszerza nasze rozwiązania weryfikacyjne third-party na platformę Netflix. Dzięki temu kampanie będą mogły spełniać kluczowe kryteria jakości, przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności dla reklamodawców.
Kilka miesięcy temu Netflix ogłosił plany wprowadzenia do swojej oferty pakietu z reklamami. DoubleVerify będzie jednym z kilku wybranych przez tę platformę dostawców usług weryfikacyjnych.
Dzięki tej współpracy reklamodawcy Netflixa będą wiedzieć, że są chronieni przed fraudami i IVT (Invalid Traffic) od przechwyconych urządzeń po manipulację botami. Dowiedzą się również, czy ich reklama ma szansę zostać zauważona, oraz jaka jest jakość jej kontaktu z odbiorcą.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z DoubleVerify - powiedział Jeremi Gorman, president of Worldwide Advertising w Netflix - Wprowadzając plan Basic with Ads - nasz nowy wsparty reklamami pakiet - zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby brandy mierzyły skuteczność swoich reklam. DoubleVerify zapewni weryfikację Viewability i weryfikację IVT, a to będzie cenne dla celów realizowanych przez marki.
DoubleVerify i Netflix będą pracować nad integracją techniczną w nadchodzących miesiącach i przewidują, że rozwiązania dotyczące Viewability i weryfikacji IVT będą dostępne dla klientów w pierwszym kwartale 2023 r., a następne w kolejności będą rozwiązania z obszarów Brand Safety i Brand Suitability.
Dołącz do dyskusji: DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix