Dorota Sulich-Długosz dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk
Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk. Do tej pory funkcję tę pełnił Artur Chmielewski, który pozostaje dyrektorem marketingu.
Sulich-Długosz pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż form reklamowych dostępnych w ofercie wydawnictwa - magazynu drukowanego, strony www, aplikacji mobilnej, warsztatów i eventów. Z Wydawnictwem Kukbuk związana jest o 2014 roku - wcześniej pracowała jako manager ds. reklamy.
Dorota Sulich-Długosz wcześniej zajmowała się reklamą w wydawnictwach Edipress Polska i Marquard Media Polska, a także pracowała jako Project manager w kwartalniku „Kikomora”. Była również prowadzącą audycji kulinarnych w Jem Radio, a przez pięć lat prowadziła autorskie bistro.
Wydawnictwo wydaje dwumiesięcznik „Kukbuk” o profilu kulinarno-lifestylowym. W magazynie pojawiają się m.in. przepisy, informacje kulturalne i treści okołokulinarne. Z dwumiesięcznikiem współpracują blogerzy kulinarni oraz kucharze.
Dołącz do dyskusji: Dorota Sulich-Długosz dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk