Dorośli o dziecięcych głosach w reklamie żelek Haribo (wideo)
Ruszyła kampania żelków Haribo, którą na polski rynek zaadaptowały Pakt i Mindshare Polska.
Bohaterami reklamy są pracownicy jednej z firm, którzy gromadzą się na zebraniu wokół paczki Złotych Misiów Haribo. Głosami dzieci, które wmontowano w film, przekonują o pysznym smaku i jakości reklamowanych słodyczy. Spot trafił do emisjo do stacji telewizyjnych.
- Chcieliśmy, by komunikacja nawiązywała do motta marki „Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”. Nowa reklama trafia w sedno - w prosty i zabawny sposób prezentuje charakter marki - komentuje Katarzyna Skrzypczak, brand manager Haribo.
Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Dorośli o dziecięcych głosach w reklamie żelek Haribo (wideo)