"Domol przemawia do zaradnych" w kampanii marki własnej drogerii Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszej reklamy telewizyjnej “Domol przemawia do zaradnych” marki Domol z portfolio drogerii Rossmann.
Hand Made stworzyła koncepcję kreatywną oraz platformę komunikacyjną kampanii “Domol przemawia do zaradnych”. Każdy produkt marki to inny, charakterystyczny głos i osobowość, które podkreślają jego główne benefity.
“Brudne sprawy” w reklamach Domol
Na potrzeby produkcji została skomponowana autorska ścieżka dźwiękowa. Reklama emitowana jest w telewizji w formacie 30-sekundowego spotu oraz w kanałach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i Tik Toku, dla którego stworzono dodatkową serię humorystycznych formatów pt. “Brudne sprawy”.
- Postawiliśmy na humor przy jednoczesnym pokazaniu osób zaradnych oraz efektów, jakie przynosi korzystanie z produktów Domol. Platformę komunikacji dopasowaliśmy zarówno do kanału, jakim jest telewizja, jak i social mediów (w tym Tik Toka, gdzie spotykamy młodszą grupę targetową) - mówi Adrianna Skalniak, senior copywriter w Hand Made.
Dołącz do dyskusji: "Domol przemawia do zaradnych" w kampanii marki własnej drogerii Rossmann