Dominika Przyłęcka: z Muzeum Historii Żydów Polskich do Whites
Dominika Przyłęcka zaczęła pracę jako client service director w agencji marketingu internetowego Whites. Poprzednio pracowała w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, a wcześniej m.in. w Million You, Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett i Young & Rubicam Poland.
W agencji Whites Dominika Przyłęcka będzie koordynować kontakty z klientami. Objęte przez nią stanowisko client service directora to nowa funkcja w firmie.
Przez ostatnie dwa lata Przyłęcka pełniła funkcję kierownika działu komunikacji i ewaluacji w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiadała tam m.in. za strategię komunikacji, promocję i branding. Przedtem przez niecały rok była project strategic directorem w MillionYou.
Wcześniej przez wiele lat pracowała w agencjach marketingowych, m.in. jako group account director w Young & Rubicam Poland, account director w Euro RSCG Warsaw (obecnie ta agencja działa jako Havas Worldwide Warsaw i account manager w JWT Warsaw.
Z branżą reklamową jest związana od prawie 20 lat. Zarządzała kampaniami w różnych kanałach komunikacji realizowanych dla takich firm jak m.in. Kraft, Nestle, Danone, L’Oreal, Colgate, Unilever, Disney, Statoil, ING Bank Śląski, Canal+, Maspex i Agros Nova.
Dołącz do dyskusji: Dominika Przyłęcka: z Muzeum Historii Żydów Polskich do Whites