Dominika Przyłęcka odpowiedzialna za obsługę klienta w Focus Nation
Dominika Przyłęcka objęła stanowisko client service director w agencji komunikacji marketingowej Focus Nation.
Dominika Przyłęcka jako client service director odpowiada za jakość obsługi klientów agencji oraz kompleksową realizację projektów i kampanii.
Przyłęcka ma ponad 25 lat doświadczenia, zarówno w sieciowych agencjach, m. in.: JWT, Havas, Y&R, jak i lokalnych: MillionYou, Whites, Grandes Kochonos. Pracowała też po stronie klienta, m.in. jako: kierownik działu komunikacji i ewaluacji dla Muzeum Polin, dyrektor marketingu Sante czy Instynkt Creative Group.
- Dominika, łącząc doświadczenie po stronie agencji i po stronie działów marketingu, wnosi do naszej organizacji szerszą perspektywę i zrozumienie celów jakie marki stawiają przed nami w komunikacji. Wierzymy, że doświadczenie Dominiki - praca z markami z różnych sektorów - FMCG, bankowości, usług, kultury, motoryzacji, organizacji społecznych przy tworzeniu marek, strategii marketingowych i komunikacyjnych, pozwoli nam wspólnie w realizacji najlepszych kampanii we wszystkich kanałach – zgodnie z naszą misją all line, all in – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation.
Focus Nation, razem z agencją Imagine Nation (event&field marketing) oraz Moonsteps (software solutions team) należy do IF Nation Group.
Dołącz do dyskusji: Dominika Przyłęcka odpowiedzialna za obsługę klienta w Focus Nation