Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów
77 procent europejskich konsumentów nie wyobraża sobie życia bezcodziennego dostępu do internetu.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczyYouGov, w którym udział wzięło 5.148 respondentów z Francji,Hiszpanii, Niemiec, Rosji i Wielkiej Brytanii - informuje serwis TGDaily.
Dla porównania, bez pralki nie mogłoby żyć 61 procent, a bezsamochodu 54 procent badanych. 51 procent respondentów przyznałoteż, że pobiera filmy z internetu, a 43 procent ogląda je wprzekazie strumieniowym.
Z badania YouGov wynika również, że 76 procent respondentów wciągu ostatnich dwunastu miesięcy grało w gry na komputerzedesktopowym lub laptopie. Dla kupujących pecety jednym znajważniejszych czynników jest doświadczenie wizualne: 59 procentosób w wieku od 18 do 24 lat przy kupowaniu laptopa zwraca uwagę najakość grafiki. Tymczasem dla 80 procent ogółu badanychnajważniejsza jest tutaj cena.
Dołącz do dyskusji: Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów