DiGi Media Store - nowy interaktywny dom mediowy
Na rynku rozpoczął działalność dom mediowy DiGi Media Store. Firmaspecjalizuje się w kampaniach typu display, SEM czy e-mailmarketing.
DiGi Media Store zajmuje się również kampaniami w zakresienowoczesnych aplikacji opartych na internecie m.in. gierkomputerowych, widgetów czy technologii mobilnych.
DiGi Media Store wydzielił się ze struktur domu mediowego PROMedia House jako samodzielna jednostka biznesowa, zajmującą sięwyłącznie działaniami reklamowymi w mediach internetowych.
Na jego czele stanęła Carolina Pietyra - dotychczas senior mediaplanner/buyer w PRO Media House, gdzie od kilku lat zajmowała sięplanowaniem mediów, w tym m.in. internetu. W DiGi Media StorePietyra objęła stanowisko interactive unit managera.
DiGi Media Store pracuje dla marki: Isover, Cinema City, WilanówONE, Instytut Rozwoju Reklamy i klientów PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: DiGi Media Store - nowy interaktywny dom mediowy