Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys
Koncern Diageo uruchamia największą w swojej historii globalną kampanię marketingową marki likierów Baileys.
Celem wartej 25 milionów funtów kampanii o nazwie 'Listen to your Lips' jest zaproszenie konsumentów do "podążenia za ich pragnieniem" dla promowanej marki - informuje serwis Marketing Week.
W Wielkiej Brytanii Diageo zamierza przeznaczyć na kampanię 4 miliony funtów. To o 30 procent więcej w porównaniu z pieniędzmi wydanymi na reklamy Baileys w trakcie ubiegłorocznego okresu przedświątecznego.
Przygotowana przez agencję JWT kampania będzie obejmować reklamy w telewizji, prasie, internecie, na nośnikach outdoor oraz działania w zakresie tzw. 'marketingu eventowego'. Do tego dojdzie sampling skierowany do ponad 420 tysięcy konsumentów, m.in. w supermarketach Asda, Sainsbury's, Morrisons i Waitrose.
"Konsumenci mówią nam, że uwielbiają smak Baileys. 'Listen to your Lips' to prosty pomysł, nie musimy szczegółowo rozwijać naszego przekazu. Musimy tylko przypomnieć ludziom o wyśmienitym smaku Baileys i wywołać pragnienie dla marki, którą już posiadają" - stwierdziła Sharon Keith, globalna dyrektor ds. marki Baileys.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Diageo uruchamia globalną kampanię marketingową marki Baileys