SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Demotywatory wciąż na czele serwisów z humorem, JoeMonster i Jbzd przyciągają na dłużej

Wśród witryn ze śmiesznymi treściami liderem zasięgowym pozostają Demotywatory. Sporo zmalała odwiedzalność eFreewolni.pl i Memownia.pl, a najwięcej czasu inernauci spędzają na JoeMonsterze i Jbzd.com.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Demotywatory, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 2,59 mln internautów, zapewniając 8,74 proc. zasięgu i spędzając średnio po 38 minut i 13 sekund.

Poziom 2 mln użytkowników przekroczył jeszcze Kiep.pl - zajrzało na niego 2,11 mln internautów (co dało 7,11 proc. zasięgu), ale każdy korzystał przeciętnie tylko przez 4 minuty i 32 sekundy.

Na dłużej niż Demotywatory odwiedzających przyciągnęły JoeMonster i Jbzd.com.pl. Pierwsza witryna zanotowała 1,42 mln użytkowników, 4,79 proc. zasięgu oraz godzinę, 11 minut i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 1,3 mln internautów, 4,38 proc. zasięgu oraz 54 minuty i 21 sekund średniego czasu.

Z kolei na Kwejk.pl każdy z 1,11 mln odwiedzających (3,74 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 16 minut i 33 sekundy. Repostuj.pl miał 1,51 mln użytkowników, 5,1 proc. zasięgu oraz 8 minut i 40 sekund średniego czasu korzystania.

Pozostałe serwisy z zestawienia przyciągały internautów najwyżej na dwie minuty. Na Besty.pl 1,66 mln internautów (5,61 proc. zasięgu) spędziło średnio po minutę i 52 sekundy, z Jebzmeme.pl każdy z 1,26 mln użytkowników (4,25 proc. zasięgu) korzystał przeciętnie przez 57 sekund, a na Memownia.pl - 1,2 mln odwiedzających (4,04 proc. zasięgu) spędziło po minutę i 29 sekund.

Demotywatory miesiąc do miesiąca straciły 152,9 tys. użytkowników (5,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 11 minut i 15 sekund (41,7 proc.).

Podobnie zmieniła się odwiedzalność kilku innych witryn. Kiep.pl zanotował spadek liczby odwiedzających o 53,9 tys. (2,5 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 30 sekund (12,4 proc.), Besty.pl - spadek o 441,3 tys. użytkowników (21 proc.) i wzrost średniego czasu o 8 sekund (7,7 proc.), a JoeMonster przy spadku liczby użytkowników o 193,1 tys. (11,9 proc.) i średni czas spędzony przez każdego wydłużył się prawie dwukrotnie - o 33 minuty i 3 sekundy (86,7 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Repostuj.pl zyskało 240,4 tys. użytkowników (18,9 proc.) oraz 6 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania (czyli aż 294 proc.), Jebzmeme.pl - 75,5 tys. internautów (6,4 proc.) i 2 sekundy średniego czasu (3,6 proc.), a Kwejk.pl - 67,7 tys. użytkowników (6,5 proc.) oraz 32 sekundy średniego czasu (3,3 proc.).

Za to na eFreewolni.pl liczba internautów zmalała o 511,6 tys. odwiedzających (23,1 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o 46 sekund (25,5 proc.). Jbzd.com.pl zanotował spadek o 4 tys. internautów (0,3 proc.) oraz 4 minuty i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (7 proc.), zaś Memownia.pl - o 363,2 tys. użytkowników (23,3 proc.) oraz 6 sekund średniego czasu (6,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Demotywatory wciąż na czele serwisów z humorem, JoeMonster i Jbzd przyciągają na dłużej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ds
Co to jest kurde kiep.pl :o
9 5
odpowiedź
User
Idiokracja
Bardziej przeraża, iż głupie obrazki są dziś dla części młodzieży jedynym źródłem aktualnych wiadomości o świecie. Nie czytają książek i prasy, nie oglądają serwisów informacyjnych. Szykuje nam się pokolenie, którym będzie szalenie łatwo manipulować. Nic dziwnego, iż później głosują na taką Konfederację (bo... tu cytuję... "jest fajna"... ręce opadają).
9 9
odpowiedź