Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter
Serwis społecznościowy Twitter pomógł firmie Dell w zarobieniuponad 3 milionów dolarów.
Drugi największy na świecie producent komputerów poinformował,że dzięki użytkownikom Twittera, którzy kierowali się poprzezwiadomości w serwisie na jego strony internetowe i następniekupowali jego produkty, firma zarobiła ponad 3 miliony dolarów.
Biorąc pod uwagę tylko ostatnie sześć miesięcy, Twitterprzyniósł w ten sposób Dellowi ponad 1 milion dolarów.
Obecna od około dwóch lat w serwisie firma monitoruje generowanąw nim dla siebie sprzedaż poprzez własne, specjalnie opracowane dotego celu oprogramowanie.
Ostatnio Dell znalazł się na dziewiątym miejscu w rankingu 100najczęściej wymienianych marek na stronach Twittera. Tuż przed nimbyły Guardian i Microsoft, a liderem okazała się markaStarbucks.
Dołącz do dyskusji: Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter