Dell w Azji
Firma Dell Inc. potwierdziła czerwcowe doniesienia prasowe,informujące o tym, że drugi największy na świecie producentkomputerów będzie sprzedawać swoje komputery w sklepach w Azji.
Dell coraz bardziej odsuwa się od stosowanego przez 23 latasystemu sprzedaży bezpośredniej poprzez pocztę, zamówieniatelefoniczne i Internet, który wcześniej stosował. Na początkuczerwca komputery firmy trafiły do sieci sklepów Wal-Mart w USA iPortoryko.
Paul-Henri Ferrand - szef Della w regionie Azji i Pacyfiku (pozaChinami, Japonią i Koreą Południową) - potwierdził, że firmaprowadziła rozmowy z niektórymi sieciami sklepów na kontynencieazjatyckim. Nie padły jednak żadne nazwy.
Z uwagi na zróżnicowanie azjatyckiego rynku, Dell w niektórychkrajach będzie wcześniej wprowadzał swoje komputery do sklepów, a wniektórych później. Ferrand dodał, że amerykańska firma czerpie zesprzedaży w Azji około 13 procent swoich dochodów.
Dołącz do dyskusji: Dell w Azji