Dell najpopularniejszy wśród studentów
Dell jest najpopularniejszą komputerową marką wśród amerykańskichstudentów.
Sporo zyskuje również firma Apple, dzięki swojemu specjalnemuprogramowi sprzedaży skierowanemu do studentów - informuje serwisMarketing charts, powołując się na badanie SurveyU.com.
Apple wprowadziło promocyjny program, w ramach którego studencimogą kupić komputer Mac w pakiecie z darmowym iPodem. Z badaniawynika, że 83 procent respondentów posiadających komputer Apple,kupiło go w ramach tego programu.
W sumie 33 procent amerykańskich studentów posiada komputerfirmy Dell, która pod tym względem wyprzedza Apple (23 procent),Hewlett-Packard (17 procent), Acer (7 procent), Toshibę (7 procent)oraz Sony (4 procent).
Z danych SurveyU.com wynika także, że amerykańscy studenciśrednio na swoje komputery wydali 1.290 dolarów, co łącznie dajesumę 22 miliardów dolarów wydanych na te urządzenia przez obecniestudiujących. Zdecydowanie preferują oni urządzenia mobilne: ponad80 procent z nich używa laptopa jako swój podstawowy komputer.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dell najpopularniejszy wśród studentów