Delikatesy Alma reklamują się bannerami w programach Discovery (wideo)
Trwa związana z Wielkanocą kampania delikatesów Alma oparta na reklamach w tzw. formacie split screen (przypominającym internetowe bannery) emitowanych w programach na kanałach z portfolio Discovery. Akcja obejmuje też radio, prasę, internet i same sklepy.
W kampanii prezentowanych jest dziewięć produktów z aktualnych, przedświątecznych promocji delikatesów Alma. Reklama ma formę belki, bannera wyświetlanego w czasie programu (z oznaczeniem, że jest to przekaz marketingowy) - przez kilka lub kilkanaście sekund, bez dźwięku, na powierzchni mniej więcej jednej czwartej ekranu. Emisja reklamy jest często związana kontekstowo z treścią programu.
Takie bannery są wyświetlane w programach pokazywanych w kanałach TLC, ID oraz Discovery Life. Kampania potrwa do 3 kwietnia.
Ponadto akcja reklamowa obejmuje radio (spoty promujące nowe produkty od środy do niedzieli), prasę (tytuły ogólnopolskie), internet (m.in. portale społecznościowe) oraz same sklepy Alma.
Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma reklamują się bannerami w programach Discovery (wideo)