Delikatesy Alma pokażą, jak 'smak wieńczy dzieło'
W marcu rozpocznie się kampania reklamowa Delikatesów Alma. Akcja pod hasłem "Smak wieńczy dzieło" przedstawi różnorodne produkty dostępne w tej sieci.
Delikatesy Alma rozpoczną w marcu kampanię reklamową, która będzie prezentować szeroki wachlarz produktów dostępnych w tej sieci, wzmacniając swój wizerunek jako najbardziej luksusowych punktów sprzedaży w swojej branży. Wykorzystywane w akcji spoty telewizyjne o długości 30 i 15 sekund będą złożone z czterech scen przedstawiających osoby traktujące swoją pracę jako pasję. Oprócz tego kampania obejmie w wymiarze lokalnym radio i outdoor.
Akcja będzie prowadzona od początku marca do końca kwietnia. Kreację kampanii przygotowała agencja Kolman Advertising, spot wyprodukowała firma ProProduction, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media.
Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma pokażą, jak 'smak wieńczy dzieło'