SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delikatesy Alma po ponad 8 latach zamykają sklep internetowy Alma24

Sieć delikatesów Alma poinformowała w czwartek, że kończy działalność sklepu internetowego Alma24. Uruchomiła go w 2008 roku.

Informację o zakończeniu działalności sklepu internetowego Alma24 poinformowano w czwartek na jego stronie głównej oraz w mediach społecznościowych. Firma od kilku tygodni boryka się z problemami finansowymi.

We wrześniu firma złożyła do sądu wniosek o otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego. Obniżyła prognozy przychodów z 900 do 660 mln zł i odwołała prognozę zysku netto, który w tym roku miał wynieść 7 mln zł.  Kilkanaście dni temu bank PKO BP wypowiedział spółce umowy kredytowe żądając natychmiastowej spłaty ponad 60 mln zł. W połowie listopada akcjonariusze firmy chcą wybrać jej nową radę nadzorczą i zarząd.

W maju br. Alma miała 49 sklepów w całej Polsce. W ub.r. ruszyła z franczyzą - pierwszy sklep w tym modelu otwarto w sierpniu ub.r. w Galerii Bocheńskiej.

Sklep internetowy Alma24 został uruchomiony na początku 2008 roku. Realizował zakupy z dostawą do domu. Firma była jeszcze niedawno dość aktywna reklamowo. Jesienią ub.r. reklamowała już ofertę bożonarodzeniową - w kampanii pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. W grudniu prowadziła kolejną kampanię, pod hasłem „Alma prawdziwie polskie delikatesy. Z kolei w marcu br. firma wybrała agencję Abanana, należącą do grupy Eura7, do działań w mediach społecznościowych.

2 grudnia przestanie również działać program lojalnościowy Almy „Klub konesera”, który funkcjonował od jesieni 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma po ponad 8 latach zamykają sklep internetowy Alma24

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jore
koniec tej firmy i tyle, al czy odadadza pko bp kase? chyba powinni..
odpowiedź
User
asx
Wszyscy skorzystali na 500+ a Alma nie potrafiła szybko pozyskać nowej grupy klientów, a klient nasz Pan, nie można gardzic biedniejszymi.
odpowiedź