SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania.

Zadowolenie uczestników akcji marketingowych przekłada się na wymierne efekty biznesowe, dlatego wybór atrakcyjnej, uniwersalnej nagrody stanowi zachętę do udziału i jest kluczowy. Czy akcesoria sportowe i karty podarunkowe rozwiązują tę kwestię, zwłaszcza w obecnych okolicznościach?

Wygrywaj sportem!

Od kilku lat panuje moda na dbałość o zdrowie i aktywność fizyczną. Dostęp do aktywności sportowych dla osób na różnych poziomach zaawansowania stał się powszechny. Z tego powodu karnety do obiektów sportowych, sprzęt sportowy lub karty podarunkowe do jego zakupu to uniwersalny benefit, po który sięgają pracodawcy, żeby doceniać swoich pracowników i nagradzać partnerów biznesowych. Nie bez powodu pojawiają one się często na listach nagród w rozmaitych akcjach marketingowych. Świadomość społeczeństwa na temat roli sportu rośnie, a liczne badania potwierdzają, że:
●    regularna aktywność wywiera nieoceniony wpływ na zdrowie psychofizyczne, obniża poziom hormonów stresu i stymulują produkcję endorfin,
●    ruch ma znaczenie dla prawidłowej aktywności mózgu i pobudza kreatywność,
●    osoby dbające o formę są bardziej wydajne i efektywne, są odporniejsze na choroby.
Wiedzą o tym także konsumenci. Coraz częściej wpisują aktywność w swój styl życia i chętnie widzą takie samo podejście u marek, z którymi łatwiej się dzięki temu utożsamiają.

Nagrody sportowe do konkursów konsumenckich

Co to oznacza dla organizatorów akcji marketingowych? Zamieszczenie akcesoriów sportowych w puli nagród w programach lojalnościowych i konkursach przede wszystkim:
●    zwiększa szanse na zainteresowanie pośród szerokiej grupy aktywnych fizycznie konsumentów,
●    pozwala manifestować troskę o zdrowie, rutynę i zainteresowania uczestników akcji, a zarazem prezentować wartości istotne dla marki,
●    aktualnie umożliwia dotarcie z akcjami do grona odbiorców, którzy podczas pandemii zostali pozbawieni dostępu do siłowni, dzięki czemu wzrosło ich zapotrzebowanie na akcesoria do sportu uprawianego w domu.

W obliczu obecnych wyzwań związanych z kwarantanną warto bardziej niż kiedykolwiek zachęcać do aktywności fizycznej, która przeniosła się do domowych czterech kątów. Statystyki pokazują, że zapotrzebowanie na akcesoria sportowe rośnie – sklepy ze sprzętem sportowym sprzedają ponad 300% więcej zestawów do ćwiczeń siłowych, o 170% wzrosła sprzedaż sprzętu fitness, a o 150% akcesoriów do uprawiania jogi  (zestawienie Stackline z 31 marca 2020 roku).

Decathlon – karty podarunkowe...

To nisza, w którą powinny celować działy marketingu, jeśli chcą zapewnić satysfakcjonującą gratyfikację uczestnikom programów lojalnościowych i konkursów oraz wygrać w obliczu nowych warunków, w jakich społeczeństwo podejmuje aktywność fizyczną.

Decathlon, jedna z najczęściej wybieranych przez konsumentów sieci sportowych, wychodzi naprzeciw wyzwaniom rzeczywistości i proponuje dwie formy benefitów do akcji marketingowych. Jedną z nich jest przedpłacona karta podarunkowa w formie elektronicznej, którą można doładować kwotą od 20 do 1000 zł i wygodnie zamówić przez internet. Takie elektroniczne zamówienie jest realizowane w trakcie 24 godzin i dostarczane do beneficjenta bezpieczną, bezkontaktową drogą mailową. Aby zamówić Kartę Podarunkową dla Biznesu, wystarczy wejść na stronę kartapodarunkowadlabiznesu.decathlon.pl i wykonać kilka prostych kroków.

...i nagrody rzeczowe do akcji marketingowych

Czy poszukujesz artykułów sportowych dostosowanych do wszystkich użytkowników i każdego poziomu zaawansowania? Czy jesteś zainteresowany sprzętem do ćwiczeń, wyposażeniem do gier zespołowych, a może odzieżą dla biegaczy? Decathlon oferuje możliwość zamówienia do akcji marketingowych akcesoriów do ponad 70 dyscyplin sportowych dla osób na różnym poziomie zaawansowania. Specjaliści gwarantują szybką obsługę i przygotowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta biznesowego. Dostawa jest realizowana z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Ofertę można wygodnie poznać, kontaktując się na https://www.decathlon.pl/b2b.html. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!