Dalej spada sprzedaż tygodników tv
W lipcu br. wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży względem ubiegłego roku, zaś największy z nich dotknął magazynu “Imperium TV”. Wzrost odnotowały jedynie dwutygodniki, które rok temu wydawane były co tydzień.
Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje niezmiennie z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w lipcu br. wyniosło 942 827 egz., czyli o 10,8 proc. mniej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 423 178 egz. (spadek o 9,2 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 214 127 egz., notując spadek o 24 proc.
Najwięcej stracił szósty w rankingu tygodnik “Imperium TV” (Bauer), którego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmalał względem lipca ub.r. o 28,9 proc. do 105 862 egz.
ZKDP | lipiec | |
Tygodniki | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 942 827 | 1 057 123 |
To & Owo | 423 178 | 465 848 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 214 127 | 281 576 |
Tele Max | 198 840 | 271 793 |
Super TV | 187 723 | 264 006 |
Program TV | 130 638 | 150 385 |
Imperium TV | 105 862 | 133 356 |
Teleprogramy | 42 601 | 49 043 |
Najpopularniejszym dwutygodnikiem w lipcu br. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 303 517 egz. Rok wcześniej magazyn ten był tygodnikiem i rozchodził się w nakładzie 198 113 egz., co oznacza wzrost o 53,2 proc.
Pozycję wicelidera zajął dwutygodnik “TV 14” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 158 209 egz., który rok temu się nie ukazywał. Trzeci był wydawany przez Press-Media magazyn “Ekran TV”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 78 300 egz. W lipcu 2009 roku “Ekran TV” ukazywał się co tydzień, a jego wynik sprzedażowy wynosił wtedy 47 274 egz. (wzrost o 65,6 proc.).
ZKDP | lipiec | |
Dwutygodniki | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Świat | 303 517 | 198 113* |
TV14 | 158 209 | - |
Ekran TV | 78 300 | 47 274* |
* - dane dotyczą tygodników.
Dołącz do dyskusji: Dalej spada sprzedaż tygodników tv